petek, 26. oktober 2007

Misli si kar češ

"Še en gvažek zdaj,juhuhu..."

Pred mano je steklenica.
Zapeljivo se mi nasmiha, njena vsebina se ponuja v rubinasti barvi,tako zapeljivo , tako mamljivo.
Nalil si bom to vince in ga izpil na dušek ,na jezo na žalost, ali pa kar tako, ker si želim napiti mojo dušo, da otopi ali pa se zasanja v melanhonijo,zapljuje v preteklost,odtava v prihodnost,ali pa se enostavno razbline v pozabo,v neobstoj.
Svoje težave, strahove,razmišljanja bom enostavno utopil v alkoholu.Enostavna rešitev vsaj za kratek hip, za nekaj ur in potem;
-bo bolela glava
-bo pekla zgaga
-bo jutro še slabše , kot je bil včerajšni večer
-bom tri dni hodil okrog v strahu, da se mi kaj ne zgodi
-se bom počutil , kot "najslabši" človek na svetu, ker me bodo videli moji ljubljeni
-in bom "trpel" moralnega mačka, za vse kar sem v opoju storil, rekel ali mislil
Če zaključim si tega kozarčka ne bom nalil,ne bom otopil občutkov,ne bom bežal,ne bom se vdal,pa čeprav se bi včasih enostavno vlegel na tla in počakal "konec".
Enostavno se bi nehal boriti,z boleznijo,ki se vrača,s težavami, ki so v življenju ,s trpljenjem,..., enostavno bi se nehal.
Pa se ne bom,trma perk mandlovska.
Zadnje čase tako težko tipkam, tako zelo me bolijo prsti in ko kihnem se mi vllije kri.In ko se vrne Ona , obležim obnemogel in ves v vročini,tako utrujen, da bi kar ležal in ležal.
Ni depresija,ne ni , je pa prišla spet Ona moja znanka iz otroštva.
Nekatere ženske poznajo krče "tiste dni v mesecu" , ko boli , da bi vpile do neba.Predstavljajte se , da si včasih ne upate jesti, ker bo bolelo,bolelo, kot da bi vam obračali nož v rani.
Dihate plitko,da ne bi povečali bolečine in v "pavzah" se zahvaljujete, ker so trenutki ,ko malce popusti.
Morda je stres priklical bolezen nazaj,ali pa sem kdaj pojedel kaj takega , da sem si nakopal okužbo , vnetje in hudič je še , da mi trenutek ne dopušča , da bi si vzel nekaj časa zase, ne gre,enostavno ne gre.
Zdaj se bom zvlekel v posteljo in si poskušal privoščiti malce počitka,vsaj do jutri,potem pa "...Daj en gvažek juhuhu...
...Da ne bomo šli še domu..."
Ampak to bo bolj skodelica Belega čaja z medom, pa .... do jutri;včasih je dobro, kaj prespat.

Ni komentarjev: